İstanbul Devlet Opera ve Balesi-Ekim Programı






2010-2011 Sezon Açılış Konseri

2 Ekim Cumartesi
Yer: Aya İrini
Orkestra Şefi: Serdar YALÇIN

G.Rossini: Sevil Berberi (Il Barbiere di Siviglia)
- Uvertür
- Largo al factotum della città 
- La calunnia è un venticello
- Una voce poco fa
 G.Donizetti: Don Pasquale
- Cercherò lontana terra
- Cheti, cheti immantinente
 F.Lehár: Şen Dul (Die lustige Witwe)
- Lippen schweigen
 M.Leigh: Mançalı Adam (Man of La Mancha)
- Man of La Mancha

Yeni sezonda sahnelenecek bale eserlerinin tanıtım filmi
                                  
[ARA]

W.A.Mozart: Figaro’nun Düğünü (Le nozze di Figaro)
- Uvertür
- Hai già vinta la causa…Vedrò mentr’io sospiro
- Dove sono i bei momenti
- Non più andrai
 J.Offenbach: Hoffmann’ın Masalları (Les contes d’Hoffmann)
- Belle nuit, ô nuit d’amour (Barcarolle)
- Les oiseaux dans la charmille
- Il ètait une fois à la cour d’Eisenach
 B.Britten: The Turn of the Screw (Film Gösterisi)
 G.Verdi: La Traviata
- Ah, fors’è lui … Sempre libera
- Libiamo ne’lieti calici (Brindisi)




CONCERTO BAROCCO/ CREATURES/ MI FAVORITA
Bale

5 Ekim Salı 20:00
07 Ekim Perşembe 20:00
9 Ekim Cumartesi 16:00 
12 Ekim Salı 20:00
13 Ekim Çarşamba 20:00 
23 Ekim 2010, Cumartesi 16:00
28 Ekim Perşembe 20:00 
30 Ekim Cumartesi 16:00 
Yer: Kadıköy Belediyesi Süreyya Opera Sahnesi

Concerto Barocco
Koreografi
George BALANCHINE
Müzik
J.S.BACH
Sahneye Koyan
Nanette GLUSHAK
Kostüm
Gizem BETİL
Işık Uygulama
Şener AKYAMANER

Mi Favorita
Koreografi ve Sahneye Koyan
Jose MARTINEZ
Müzik
Gaetano DONIZETTI
Koreografi Asistanları
Charlotte CHAPELLIER/ Bruno BOUCHE
Kostüm
Agnes LETESTU
Kostüm Uygulama
Gizem BETİL
Işık
Jose MARTINEZ
Işık Uygulama
Şener AKYAMANER

Creatures
Koreografi ve Sahneye Koyan
Patrick DEBANA
Koreografi Asistanı
Manuel LEGRIS
Kostüm/Işık
Patrick DEBANA
Kostüm Uygulama
Gizem BETİL
Işık Uygulama
Şener AKYAMANER



LA TRAVIATA
Opera 4 perde
Giuseppe VERDI

16 Ekim Cumartesi 16:00
19 Ekim Salı 20:00 
21 Ekim Perşembe 20:00 
22 Ekim Cuma 20:00
Yer:Kadıköy Belediyesi Süreyya Operası Sahnesi

Libretto: M.PIAVE
Orkestra Şefi: Antonia PIROLLI
Sahneye Koyan: Yekta KARA
Dekor: Adnan ÖNGÜN
Kostüm: Şanda ZIPÇI
Koro Şefi: Markus BAISCH
Işık: Ahmet DEFNE 



DÖRT DUVAR
Dans Tiyatrosu
26 Ekim Salı 20:00
Yer:Kadıköy Belediyesi Süreyya Operası Sahnesi

Koreografi ve Sahneye Koyan: Erdal UĞURLU
Müzik: Wolfgang Amadeus MOZART
Dekor: Behçet MALİKLER
Kostüm: Gizem BETİL
Işık: Taner AYDIN




MUKAVAMET ORATORYOSU (Kuva-i Milliye)
Levent KUTERDEM
27 Ekim Çarşamba 20:00
29 Ekim Cuma 20:00 
Yer:Kadıköy Belediyesi Süreyya Operası Sahnesi

Şef: Burak TÜZÜN
Solistler: Ali Murat ERENGÜL / Alper GÖÇERİ



Yorumlar